K e r a m i e k.
Alles van klei gemaakt.
uit 2010 tot 2011
(klik op de afbeelding om het werk groter te bekijken)
stuur een bericht
Man no 3
2011Mijn derde man in klei.
Vrouw
2010Mijn eerste dame!
man no 2
2010Man no 2.
Man
2010Man no1.
Accident
2010Deze vaas was zooo oninteressant toen ie af was dat ie vanzelf omviel. Dat was haar redding. Om de duts bij de hals te versterken heb ik er een lijn in gegraveerd.
Hole in hole
20103 cirkels in elkaar (dit is de buitenkant) van verschillende soorten klei. Buitenkant is zwart/grijs, de middelste is wit en de binnenste is rood. Het gat zit in alledrie de cirkels, en als je ze in elkaar plaatst, wordt het gat van buiten naar binnen kleiner.
Wasmachine
2010Potje.